Sabtu, 29 Oktober 2011

muhammad Saifullah :) *insyaAllah

Aku bersyukur
Engkau di sisiku
Hadir di saat aku memerlukanmu
Penyejuk hati ku

Engkau dikirimkan kepada aku
Walaupun kita tidak pernah bertemu
Walaupun kita tidak pernah bersua
Tapi kita diikat dengan persahabatan dan kasih saying

Engkaulah penyelamat aku
Di saat aku dalam kehanyutan
Bergelap dalam kesunyian
Engkau menyuluhkan kembali jiwa ku

Aku tidak pernah mendengar suaramu
Tapi aku selalu mengulang apa yang diperkatakan mu
Engkau yang menceriakan hariku
Walaupun hanya dengan teringat akan dirimu

Suaramu begitu merdu
Menusuk ke kalbuku
Aku terharu, tersentuh
Dengan kelembutan suaramu

Aku saying akan mu
Aku berharap, suatu hari nanti
Engkau akan dapat apa yang aku dapat hari ini
Yang mampu memberi kau cahaya kesempurnaan

Aku sayang akan engkau


Lee Seung Gi
OPPA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan